2011. július 22., péntek

Szia, ez nem Kurt, de az egész szeretet Norbert !!!!!

Szia, ez nem Kurt, de az egész szeretet Norbert !!!!!:
A nevem Norbert és én egy csodálatos ember kapcsolatos ennivaló macska szürke / ezüst cirmos, és élek egy nagyon szép macska Gesicht.Ich egy csoportban, és gyakran túl sok nekem. Szeretném megtalálni jó élni, az új otthon lenne, nem több, mint két macska. Kutyák nem kell feltétlenül, hogy könnyen bánt velem. Egyébként szeretem az élet, és szeretne ott lenni mindenhol. Szeretek játszani, és kíváncsi vagyok, mint Oscar, augusztusban fogok három éves.
Én ivartalanított és microchipped.
Anyukám egy védelmi szerződést az emberek hozzám, és azt szeretnék átadni ezt is, így mindig tart gondját rám. Ő szeret engem nagyon, de én nagy probléma kutyáink. Én igazán Doll kapcsolódó emberek, ezért van szükség Mosna, hogy vannak nekem, és hadd legyen a macskát.
Tehát ha azt szeretnénk, hogy egy szerelmi másnaposság kapcsolatos embereket és biztosítja, hogy kapok egy-két játszótársai is bátran forduljon hozzánk.
Hamarosan a Norbert
Ó, igen, elfelejtettem mondani, hogy én vagyok a spanyol. Megvan a név Norbert már ott, és nagyon jól hallani ezzel kapcsolatban. Én öntött csak bájos kezében.
Ár: 150 EUR