2011. július 26., kedd

Keresünk egy valószínűleg Hangulatos otthon ezek?

Keresünk egy valószínűleg Hangulatos otthon ezek?:
Szia keresünk új otthont, és egy talán az új, mert konzervnyitó?! Van valami sürgős, és mi a bűn, hogy az összes védelmi díj alább említett újra, amikor Jerry tárgyalhatók Jerry és Minka 1.Hallo vagyok Jerry keres, és így egy új szerető otthont és új dobozos konzervnyitó, mint már írtam, én vagyok Jerry 13wochen'm mintegy 12 fiatal, arany-barna szeme és fekete szőr, én játszom egy nagyon aktív és szeretnek mászni, és egy csomó macska I vertsehe nekem nem mindegy, hogy férfi vagy nő kutyák és az elején vagyok, még egy kicsit félénk és óvatos, de igen általában azt kell szokni az új otthon van és a környezet .... Én wormed többször tetején egészségügyi 2.Hallo Van egy szuper teljesen szerelmes érdemes teljes verschmusste macska hagyja SÜRGŐS egy éves (július elején) azt wormed többször, és ő megkapja az oltóanyagot, Minka kell Einzelnt tartani evt a kimenet vagy a vagy egy kis cica Mi is átvette csak, de ez összhangban van a mi kis Jacky (nem nagyobb kutyák nem probléma nagyobb, mint őket), nem tudjuk mi Jacky elzárhatja azt év 4 már ők voltak már 2-szer támadták ok nélkül ha ő már megszokta az ember tudott volna miután a korábbi tulajdonosok a külső kívül is megnyerte magának teljesen szerető és ad nekik egy nagyon nehéz szívvel, vissza őket, hogy a jó hazai és kap hangulatos új konzervnyitó is Ez nem olyan könnyű a számunkra most a másik két, hogy ez egy kurva és egy férfi Dolly Moritz mindketten piros és fehér kutya hozzászokott vagyunk kb 11 hét fiatal, még mindig egy kicsit félénk eleinte, azok wormed és szuper szeretetteljes és verschmusst ha megszokták a
Ha komolyan érdekel jelentsd 0176-68534780
mindannyian kellő védelmet csak a szemben
Ár: VB