2011. augusztus 19., péntek

Hagyja brit hosszúszőrű / Highlander kék most

Brit hosszúszőrű / Highlander Kék hagyja azonnali hatállyal:
Hagyja brit hosszúszőrű / Highlander kék most

Hello there :-)
A nevem Kék Medve és én vagyok a brit hosszúszőrű macska (Chen) a kék szín ..
Én most 16 hetes, és kiköltözik azonnal ....
A nevem mindent elárul!
Nem csak, hogy én vagyok biztosan gyönyörű kék ​​ég, nem, anyukám azt mondja, én voltam az ő kis ennivaló mackó ...
Nos, átölel, átölel, vagy viselni a karján, valamint televízió, aludni mama szoba, illetve ha a PC nem működik nézni a karakterek csúszik ki a monitor,
Ezek mind olyan dolgok tudok igazán jól, és szeretni mindent róla ...
Még elviselni supergut más macskák vagy kutyák, gyerekek, én különösen tetszett a játék, így szép velem egy csomó ...

A cicák is szeretettel nevelt a család és a jól szocializált és ragaszkodó
Ezek szeretettel nevelt a család, ők családtagok és háziállatok.
Ha vesznek a kincseket jól képzett, ne karcolja meg a bútorokat és használja az alom tálcát.

A kiscicák beoltják, dewormed, hogy származási
mikrochip és egy eredeti EU Passport
Kis tenyészállat regisztrálva van hivatalosan.

Tenyésztés komoly és felelősségteljes tenyésztő, hogy
Nem kedvező áron!
Dátum egy kísérleti cuddling most.
További információkért, vagy egy találkozót egy teszt átölel alatta
033474 388 552
vagy
BKH-cica-scottishfold.blogspot.com /
Élünk, közel Bad Freienwalde
Ár: VB