2011. augusztus 23., kedd

bájos Persermächen .....:
Hello, my name is "La Fleur", és én vagyok egy vidám, játékos perzsa lány. A bőröm színe az úgynevezett "kék-krém".
Én születtem 2001/06/28, akik a szeptember végén, az új
Hangulatos hely.

El kellett volna elég idő, hogy alaposan és gyakran átölel velem. Hagytam magam szívesen ölelkeznek, és csiki a hasa, hordoz körül, és élvezze. Szeretnék együtt élni a más macskák, mert tudom, és tűri meg minden a legjobb.
Én természetesen származási, wormed során többször szállítás, védőoltás, viseljen transzponder chip, és rendelkeznek az EU-állatútlevél. A szüleim is teszteltük PKD1-DNS teszt, bizonyítani tudja, én az emberi anya, persze.

Ott lesz az új barátom, átölel partner, hason csúszás, és a konzervnyitó? - Akkor vegye fel a kapcsolatot az én emberi anya.

Ön elérni őket telefonon 08251-870843 vagy 0172-8925466

Ha, mint én, gyere csak megáll, és látogasson el nekem és a családomnak.
Ár: VB