2011. június 16., csütörtök

Pasa érzékeny macska!

Pasa érzékeny macska!:
Hello és Miau! Én egy telivér pasa thai macska-és 2 év (született 2009), alt.

Voltam Gabi a gyakorlatban adott gazdáim, mert nem akarta többé. Most én vagyok Portugáliában élő egy nevelőotthonban és talál új otthonra.

Én félénk és tartózkodó első, szükségem van egy kis időt és türelmet a nagyok magam. Ezért nem kell a gyermekek az új családban, és nem túl stresszes háztartások. Lehet, hogy már van tapasztalatuk ilyen érzékeny lélek, mint én.

Én barátságos más macskákkal, és ha már van egy szép, hogy nem domináns nőstény macska, nem lenne probléma. De tudtam élni anélkül, hogy a többi kutya, csak azután kell a népem elég időt, mert nem akarok egyedül lenni egész nap. Én élni akarok, mint egy házimacska, és én hálás lenne egy macska-biztos erkély nagyon sok.

Ha érdekel engem, és el tudom képzelni, hogy fogadjanak el, hívja de számomra.

Én beoltott, microchipped, ivartalanított, és negatív a FIV és leukémia.

További információ a www.casa-animales.de
Ár: 250 Ft