2011. június 24., péntek

ennivaló "Rabló menyasszony" keres új szerető otthont:
Én egy intelligens, nagyon játékos és bízva, fajtiszta kiscicák BKH a kék és keres egy új szerető otthont.
A 2011/03/21 láttam a világ világossága, és én azóta alakult nagyszerűen.
Én house képzett wormed és oltottak már életkornak megfelelő, és több mint egyszer. Ahogy nőnek fel a gyermekek és más macskák, én jól szocializált. Is vagyok már megszokott Altagsgeräusche.
Játék a mostani kedvenc időtöltése, hogy játsszon, és újra játszani, és ha nem csak a dühöngő, én szeretem, ha én karcos a hasa, zümmög zümmög ...
Én is kiköltözik most, és éljen a féreg az útlevél, oltási bizonyítvány, valamint állat-egészségügyi bizonyítvány, tehát vagyok alaposan ellenőrizni keresztül, és találni valakit, hogy átölel, és játszani az élet.

Ha érdekel, csak a kapcsolatot anyukám, és tesz
Átölel kinevezést.

Saját tulajdonosa elérhetősége:

Tel: 0177-35133 84 vagy SMS-ben

Akár Hamarosan

Figyelem! Tartózkodási hely Fredersdorf (Rand Berlin).
Ár: 350 Ft