2011. május 31., kedd

FÉRFI keres új hazát

FÉRFI keres egy új haza:
I AM SILVER 2,5 éves, ivartalanított and'M FEKETE-FEHÉR.
Szobatiszta VAGYOK, beoltott, wormed és természetesen egészséges vagyok.
Nem félek, vagy cserje, de az elején még bizonytalan, mert van MY ÚJ CSALÁDI KÖRNYEZET ÉS IGEN NEM TUDJA K
Én nem titkolják K., legszívesebben az egész napot a családommal és a simogatás hozzábújva.

Én egy nagyon különös, csendes kis ennivaló cica.
Ez is KEDVENC munkahely!
Smooch Smooch Smooch!

A családom, hogy úgy mondjam nekem egész MAKE ME visszatesz a karon, hogy mindent lehet csinálni énbennem, és én soha nem TIME karcolás, morgott és Faucher, de én továbbra is tegyenek meg SCHNURRE.

MÁS macskák, kutyák és gyermekek GET CSODÁLATOS CLEAR.
I Could MINT egy második vagy akár EGYETLEN CAT őriznie.
Igen, akarom a napi egységek állatsimogatóval.

Sajnálom, ADNI egészségügyi okokból.

Hogy valaki boldog, ha nem tudok még annál is inkább, hogy egyedül, és szeretnék FOR ME érdekelt akkor küldjön egy E-MAIL DE EINAFCH

,
Amennyiben a mobiltelefon KELL, AKKOR kérjük küldjön egy E-MAIL
Ár: 50 EUR